Alla inlägg under december 2012

Av Inge Gullinger. - 14 december 2012 18:27

Innan jag gick hem från jobbet idag så passade jag på att titta till  i den gamla boden, skulle se om jag fått någon råtta i någon utav de tre råttfällorna.  När jag öppnade dörren till boden och gick in så såg jag att den ena mindre råttfällan saknades, i samma veva hörde jag skrammel bakifrån som fick mig att snabbt titta och då fick jag se råttan smitta ut genom dörren och ner under själva boden. Hittade sedan den lilla råttfällan, och betet som bestod av en nött hade råttan förmodligen smaskat i sig.

 

Ganska dumt egentligen att ha två små råttfällor tillsammans med en stor.

Han har klarat sig undan väldigt länge nu så det är något pinsamt att ens ta upp det.

 

Dom på jobbet börjar tycka detta är väldigt roande och tar gärna upp detta ämne om själva RÅTTDJÄVULEN.

Mycket pinsamt.

 

Snön är verkligen något som jag börjat att tröttna på.  Snälla, ge oss våren och de varma solstrålarna tillbaka :-)

Vill ha värme och sol!

Ska fira julen tillsammans med mina syskon hemma hos mamma och hennes man (Gammalsmurfen) i Skåne, ska verkligen bli trevligt :-)

 

Imorgon kommer min älskade dotter hem och stannar över helgen.  Ska bli så roligt så :-)

 

 

//Inge Gullinger.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards