Alla inlägg under juli 2015

Av Inge Gullinger. - 30 juli 2015 16:22

Hänt sedan sist? 

 

Semestern har varit bra med allt vad det innebär. Har varit gympass och joggingturer för min del. En sorts hälsosemester kan man väl säga.  

Körkortet går väl framåt, fast teorin är inte och leka med. Min älskade dotter fyllde 8 år nu i sommar och det märks att hon är stora tjejen nu. Stoltare pappa finns bara inte. Mycket kan inte sättas i ord ❤️ 

 

Den sista semesterveckan var mindre lyckad. Blev sjuk (förkyld) och jag hade planerat att göra en massa saker, då man kände lite press inför att det snart var slut. Veckorna går som sagt för fort. Så hur gnälligt det än låter så KÄNNER JAG ATT JAG BLIVIT BERÖVAD MIN SISTA SEMESTERVECKA !!! Ja ni förstår.

Det ska samtidigt bli skönt att börja jobba igen. Är inte längre sjukskriven så det ska bli intressant att se om jag klarar 100% 

 

Börjar längta lite till Halloween, det betyder ju party. 🍻 

För att inte nämna julafton! Yngsjö och den späda grisen, den uppblåstbara kalkonen, köttbullarna, prinskorvarna och inte bara tala om Jansonsfrestelse 😛

 

skrivet av Inge G. 

Av Inge Gullinger. - 3 juli 2015 14:57

                                                             I dina ögon.

 

 

Tvillinggudinnan Juli med sitt kastanjebruna hår, vävt i guld och glitter, nu är det inte längre någon vår, i detta vackra leende strålar klart vita stränder, hennes ögon är djupa, djupa efter dess bottenlösa ränder, i dina ögon vill jag drunkna, försvinna i från allt, i dig finner jag lycka, lyckan i allt.

 

 

//Inge G.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards