Alla inlägg under september 2015

Av Inge Gullinger. - 17 september 2015 18:27

Var ett tag sedan (igen) som jag var här inne och skvätte färg. Börjar bli lite dålig på det här. Det får vi försöka ändra på.

 

Sommaren verkar vara på sitt sista andetag medans hösten börjar bli allt mer påmind.

Mycket har hänt och mycket kommer att ske.

Längtar till Halloween!!! Några vet nog vad jag syftar på ;-)

Gymmet börjar nog ge resultat, roligare har nog ingen mer än jag =) 

 

Börjar redan tänka på Jul och nyår. Julbordet och allt det trevliga som just bjuds på  julafton.

 

Börjar också fundera över, om det kommer att bli mycket snö!!! Jag vet att många av er blir överlyckliga, en viss person kommer förväntas att sitta i en traktor och ploga om snöfallet kommer!!!! KALT OCH JÄVLIGT!!!!   

 

Minns föra gången som också var min första, då jag rykte ut, var kanske två år sedan ?? Var väl Okej, med stjärnklar natthimmel och en påse Ahlgrens bilar  ...ehmm där erkände jag nog att det syndades lite bakom den roterande vindrutetorkaren !!    

 

Något som är vackert att titta på, det är natthimmelen från jobbet. Många sena vinterkvällar när dom sista spelarna gått hem från sina träningspass, så har det hänt att man stannat upp och begrundat himlavalvet innan man rört sig vidare hemåt...

 

Ännu råder sensommaren men vi anar lite höstliv mellan kronbladen.

 

Skrivet av Inge G.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards