Alla inlägg under februari 2014

Av Inge Gullinger. - 12 februari 2014 23:53

Ibland kan man tycka att ett kattliv ser mer lockande och fridfullare ut. Inga bekymmer och man behöver inte ta någon skit från andra. Skött er själva så sköter jag mitt! Visserligen smakar

katt - torrfoder skit (inte för att jag har gjort det) och burkmaten ser bara gräslig ut.

Att smaska på rotor är helt uteslutet för min del samt annat krälande och flaxande. 

 

Nä hur man än vrider på saker och ting, från katt, hund, neandertalare, jägare stenåldern, moderat, Kung/kejsare så finns det nackdelar lite varstans.

 

Bättre att finna sig i att man ibland få ta lite skit från andra och inse att livet inte alltid är helt problemfritt.

 


Det handlar ju egentligen om vad DU väljer:

Du kan antingen välja att ta illa vid eller bara låta det försvinna som en vindpust.....

 

 

 

Skrivet av Inge Gullinger.

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards