Direktlänk till inlägg 3 december 2013

Typiskt min syster/Kattdrottningen :P

Av Inge Gullinger. - 3 december 2013 20:24

Kom hem precis efter att ha jobbat kvällen. Efter att jag släckt ner och låst så bestämmer jag mig för att sätta på min pannlampa och gå Grisfarmar rundan  som är typ 5 kilometer genom skog och några bondgårdar, tänkte att det kan ju vara "spännande" nu i december mörkret :)

 

Efter att jag har kommit en bra bit och börjar känna mig väldigt duktig, så kommer jag givet vis på något viktigt, som jag måste höra med min "kära" syster om, så jag ringer henne. 

 

När hon frågar vad jag gör så är jag dum nog att svara. Hon är först tyst i luren och sen säger hon  .... -men tänk om det finns ett odjur, där ute i skogen som plötsligt har vaknat och är nu jätte hungrig och plötsligt får syn på dig !!

 

Det tar inte en minut fören jag vänder om!!    

 

Tack kära syster :P  

 

//Inge Gullinger.

 
 
Monica

Monica

3 december 2013 21:34

Ja vad förväntar du dig, du känner ju mig... ha ha... :) Lite kul måste man ju få ha, när man nu har en mörkrädd lillebror.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

Inge Gullinger.

4 december 2013 00:04

Haha ...vilken syster jag har!
Förresten så är jag inte alls mörkrädd, jag ser faktiskt "dåligt" när det är mörkt :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards