Alla inlägg under februari 2024

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.


Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten i en bäck, räkna får på en äng, mardrömmar undanbedes dock varsamt men bestämt, tysta ned tanken på vad som sagts men aldrig nämnts, 
vid nattens tysta timmar, min gudinna av vishet och sömnens mästarinna, söv mig in i drömmarnas värld, söv mig in i en annan tid och värld. 



//Inge Gullinger. 





Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vacker dröm, som jag aldrig vill vakna ifrån. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards